پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
سرخط خبرها

نیکزاد در طرقبه: سپاه پاسداران از مظلومان و انسانیت دفاع می‌کند| اقدام ضدایرانی اروپا بی‌فایده است

  • کد خبر: ۱۴۶۳۴۱
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
نیکزاد در طرقبه: سپاه پاسداران از مظلومان و انسانیت دفاع می‌کند| اقدام ضدایرانی اروپا بی‌فایده است
نایب رئیس مجلس با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شرافت، انسانیت، آزادگی و مظلومان دفاع می‌کند، تاکید کرد: اقدام ضدایرانی اروپا بی‌فایده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی نیکزاد در جلسه جمع‌بندی سفر نظارتی به شهرستان‌های چناران، گلبهار، طرقبه و شاندیز اظهار داشت: فلسفه سفر‌های نظارتی دخالت در امور اجرایی استان ها، شهرستان‌ها و همچنین دستگاه‌های اجرایی نیست بلکه بنا به دعوت نمایندگان حوزه انتخابیه می‌خواهیم کمک کنیم تا تعدادی از مشکلات مردم برطرف شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بودجه ریزی برای کشور مشکلاتی وجود دارد، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد سهم بودجه‌های عمرانی دراختیار وزارتخانه‌ها و اداره‌ها قرار دارد از این تلاش می‌شود در این سفر‌ها از منابع امکان پذیر مشکلات را برطرف کنیم.

نیکزاد با بیان اینکه وفای به عهد از سوی ائمه اطهار (ع) مورد سفارش قرار گرفته است، ادامه داد: بر این اساس طی یک ماه آینده روند اجرای مصوبات سفر یک روزه به سه شهرستان مذکور مورد بررسی قرار می‌گیرد. شهر‌های جدید وقتی ایجاد می‌شوند دارای پیوست‌های فرهنگی هستند و ساخت مسجد، مدرسه و ... در دستورکار مسئولان امر قرار دارد.

وی در خصوص اقدام ضدایرانی اخیر اتحادیه اروپا، تاکید کرد: اروپا اشتباه می‌کند، زیرا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قلب و جان ما است.

نایب رییس قوه مقننه با اشاره به حضور در اجلاسیه بین المجالس در کشور اسپانیا، تصریح کرد: در دیدار و گفتگو با یکی از مقامات پارلمانی اروپایی عنوان کردم اگر شهید حاج قاسم سلیمانی وجود نداشت، بدون شک از امنیت کنونی برخوردار نبودید. اروپایی‌ها در برجام تعهداتی را امضاء کردند، اما وقتی آمریکایی‌ها یکجانبه خارج شدند، اروپا برای خودش شأن و استقلال قائل نشد و به تعهداتش عمل نکرد.

نیکزاد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران ۴ هزار شهید برای جلوگیری از ترانزیت و قاچاق مواد مخدر تقدیم کرده است، گفت: اروپایی‌ها باید این اقدام ایران را درک کنند، زیرا کشورمان اجازه نمی‌دهد چنین مواد افیونی به این کشور‌ها قاچاق شود.

نایب رییس مجلس با اشاره به اینکه سپاه از شرافت، انسانیت، آزادگی و مظلومان دفاع می‌کند، اظهار کرد: این نهاد در عرصه‌های فرهنگی، امنیتی، توسعه‌ای و ... حضور داشته است. به عنوان مثال قرارگاه سازندگی سپاه در رابطه با بنزین، تحریم‌ها را بی‌اثر کرد و توانست مشکلات را حل کند لذا غربی‌ها نمی‌توانستند با این ابزار در این عرصه به کشورمان فشار وارد کنند.

نیکزاد با یادآوری اینکه اروپایی‌ها اقدامات بی فایده‌ای انجام می‌دهند و نباید فراموش کرد امروزه فتنه هر یک الی سه ساله صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اروپا، استکبار و ایادی آن‌ها که کودک‌کش هستند تصور می‌کنند می‌توانند جمهوری اسلامی را از طریق مباحث اعتقادی-فرهنگی و مشکلات اقتصادی از پا در بیاورند. در این میان ما نیز باید بررسی کنیم چطور می‌توانیم مشکلات اقتصادی، فرهنگی، معیشتی و ... مردم را برطرف و به جامعه خدمت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->